من وبابایی چشم براهتیم زودزودبیامن وبابایی چشم براهتیم زودزودبیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دلتنگ دیدارتم

ميلادتون مبارك آقا...

1392/6/25 16:44
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

خوش آمــــدی رضا جان جانم فدا نمایم / تبریک من پذیــری باشد همین دوایم


از جان تو را بخــوانم خوشبو شود دهانم / لطفی نما رضا جان تا من به کعبــه آیم . .



وقتي تولدي دعوت ميشيم خودمون رو از چند روز قبلش آماده ميكنيم

به فكر پوشيدن بهترين لباس هستيم...خريدن كادو.....

با تموم شوق به مقصد ميريم و حسابي خوش ميگذرونيم...

حالا ميلاد شماست آقا جونم....ولي چقدر ازتون دورم كه نميتونم مهمانتون باشم....

ولي دلم پيش شماست...توي حرمتون....با تموم وجودم خوشحالم براي ميلادتون....

اونجا نيستم ولي منو هم جزء مهموناتون بدونيد....

دلم هميشه پيش شماست...

92/06/26....ميلادتون مبارك آقاي من.....عاشقونه دوستتون دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)