من وبابایی چشم براهتیم زودزودبیامن وبابایی چشم براهتیم زودزودبیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دلتنگ دیدارتم

بیا

1392/6/19 15:47
نویسنده : مامانی
157 بازدید
اشتراک گذاری

چند شبه باز دلم تنگ دلم برا نبودنت تنگه نمیدونم چیم شده بازهمش حس گریه دارم

 


همش دلم میخواد که نباشم


خدایا ........


ما چی کنیم از این همه درد و غصه


خیلی وقته منتظرم


خیلی وقته حس میکنم تنها ولی بازم فکر نکنی امیدم رو از دست دادم


همش منتظرم که خدا تو رو برامون بفرسته


دیگه خستم نفس نفس میزنم دیگه نای ایستادن ندارم


تحمل نگاهای مردم رو شونه هام سنگینی میکنه


کاش بودی و ما اینقدر سختی نمیکشیدیم


کاش دستان کوچیکت مرهم دل شکسته ام میشد


نه مامانی دارم که بتونم باهاش درد دل کنم سرمو بزارم رو زانوهاش و از ته دل گریه کنم


نه فرشته ای که بتونه تنهایی هامون رو پر کنه


ولی بدون منتظریم تا بیاییی و به زندگیمان لبخند دوباره بدی

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم (مامان ثنا جون)
19 شهریور 92 15:57
سلام خوبی خانمی قصه نخور انشاالله به زودی زوری یه نی نی میاد تو زندگیتون و خوشحال میشید...
منم 15 سال بچه دار نشذم و خیلی ناراحت بوذم ولی همیشه امیدم به خدا و حضرت زهرا بوده و هست ..تا اینکه یه فرشته زیبا اومد تو زنذگیم بدون اون نمیتونم نفس بکشم...موفق باشی ..من برات دعا میکنم