من وبابایی چشم براهتیم زودزودبیامن وبابایی چشم براهتیم زودزودبیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دلتنگ دیدارتم

خدایا راضیم به رضایت

1392/6/19 12:41
نویسنده : مامانی
127 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدا شروع می کنم که مهربانترینه و کسی مهربانترش نیست. بنام او شروع می کنم که نمی دونم چرا مصلحت رو در این دیده که تو رو تا الان به من نده فرشته من بیا با هم شکرش کنیم که همیشه مصلحت بنده هاش رو در نظر می گیره. عزیز دلم با اینکه از دوری تو خیلی رنج می کشم. ولی اگه بدونم این رنج کشیدنها رضایت اونو جلب می کنه. راضییم به امید اینکه اون هم ازمن راضی باشه. خدایا اگه من گناهی کردم که دلارامم رو به خاطر اون ازم دریغ می کنی ازت می خوام منو ببخشی و اگر می خوای منو امتحان کنی ممنون که قابلم دونستی.ولی کمک کن که سربلند بیرون بیام که غیر از تو کسی رو ندارم. خدایا به حق عظمتت به حق جلال و جبروتت. به حق فرشته های درگاهت و به حق تمام اونایی که پیشت عزت و احترامی دارن اگه صلاح می دونی یه فرزند صالح و سالم بهم عطا کن که همیشه بنده تو باشه و در راه راست. خدایا دلمونو به رحمتت شاد بفرما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلهای زندگی
19 شهریور 92 15:15
آمین