من وبابایی چشم براهتیم زودزودبیامن وبابایی چشم براهتیم زودزودبیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دلتنگ دیدارتم

درد ودل با نی نی

1392/6/12 16:02
نویسنده : مامانی
118 بازدید
اشتراک گذاری
امروز اومدم تا با با نی نی که ندارم درد ودل کنم بگم که چه قدر دوستش دارم بگم که دیگه طاقت دوریش رو ندارم

 

پس میگم

سلام نی نی خوشگلم نمیدونی که چه قدر مامان دوست داره پس کی میخواهی بیایی پیش مامان دلت برای مامان نمیسوزه

ببین چه قدر تنهام ببین خستم ببین اشک چشمهام روپر کرده خوشگل مامان صبر کن حالا که تو این قدر من رو اذیت میکنی منم وقتی تو اومدی اون قدر ماچت میکنم تا اشکت دربیاد ولی نه دلم نمیاد یواشکی ماچت میکنم قربون اون دستای کوچولوت برم قربون اون پاهای نانازت برم پس کی میایی کفش خوشملت رو پات کنی نکنه تصمیم داری این آرزو رو تو دل مامانی بزاری باشه عزیزم عیبی نداره نیا ولی من تا اون موقع که زنده هستم منتظرت هستم حتی اگه بدونم انتظارم بیهوده هست کوچولوی مامان ببخشید حرفهای غمگین زدم سعی میکنم از این به بعد برات قشنگ تر بنویسم شاید از نوشته های مامانی خوشت بیاد گلم دوستت دارم عزیزم بیا مامانی منتظرته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)